Cu ajutorul formularului de mai jos te rugăm să ne trimiți datele din certificatul de înmatriculare a mașinii:

  • an/lună de fabricație
  • număr de uși
  • modelul exact

Dacă după plasarea comenzii nu ai primit mesaj de confirmare, te rugăm să verifici și folderul Spam.

Dacă nu găsești confirmarea nici în folderul Spam, cu ajutorul formularului de mai jos, te rugăm să ne contactezi specificând numele persoanei care a efectuat comanda, astfel putem verifica dacă comanda a fost sau nu procesată de sistemul nostru.

După plasarea comenzii, în mod automat primești un e-mail care conține un link pe care-l dacă accesezi poți descărca factura și s-o printezi dacă ai nevoie de ea. Te rugăm să verifici și folderul Spam.

Dacă nici în acest folder nu găsești e-mailul care conține factura, te rugăm să ne contactezi prin intermediul următorului formular specificând numele și numărul de identificare al comenzii, care se găsește în e-mailul de confirmare.

Te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de mai jos specificând numele, numărul de identificare al comenzii și descrie-ne problema pe care ai întâmpinat-o. Astfel, colegul nostru o să știe deja toate informațiile necesare pe când te contactează!

Pe partea dinspre oglinda retrovizoare, fiecare paravant are un cod format din 4 cifre care specifică exact pe ce modele de mașină se poate monta paravantul. Te rugăm să verifici acest cod și trimite-ne împreună cu numărul de identificare al comenzii tale.

Te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de mai jos specificând numele, numărul de identificare al comenzii respectiv ce ai dori să modifici la comanda plasată.

Te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de mai jos specificând numele și numărul de identificare al comenzii care se găsește în mesajul de confirmare.

Te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de mai jos specificând numărul de identificare al comenzii care se găsește în mesajul de confirmare. Colegii noștri se vor ocupa să-ți trimită un colet la schimb, gratuit, și te vor contacta în această privință.

Te rugăm să ne contactezi! Spune-ne părerea și observațiile tale!

Cu ajutorul formularului de mai jos te rugăm să ne trimiți datele din certificatul de înmatriculare a mașinii:

  • an/lună de fabricație
  • număr de uși
  • modelul exact

Dacă după plasarea comenzii nu ai primit mesaj de confirmare, te rugăm să verifici și folderul Spam.

Dacă nu găsești confirmarea nici în folderul Spam, cu ajutorul formularului de mai jos, te rugăm să ne contactezi specificând numele persoanei care a efectuat comanda, astfel putem verifica dacă comanda a fost sau nu procesată de sistemul nostru.

După plasarea comenzii, în mod automat primești un e-mail care conține un link pe care-l dacă accesezi poți descărca factura și s-o printezi dacă ai nevoie de ea. Te rugăm să verifici și folderul Spam.

Dacă nici în acest folder nu găsești e-mailul care conține factura, te rugăm să ne contactezi prin intermediul următorului formular specificând numele și numărul de identificare al comenzii, care se găsește în e-mailul de confirmare.

Te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de mai jos specificând numele, numărul de identificare al comenzii și descrie-ne problema pe care ai întâmpinat-o. Astfel, colegul nostru o să știe deja toate informațiile necesare pe când te contactează!

Pe partea dinspre oglinda retrovizoare, fiecare paravant are un cod format din 4 cifre care specifică exact pe ce modele de mașină se poate monta paravantul. Te rugăm să verifici acest cod și trimite-ne împreună cu numărul de identificare al comenzii tale.

Te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de mai jos specificând numele, numărul de identificare al comenzii respectiv ce ai dori să modifici la comanda plasată.

Te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de mai jos specificând numele și numărul de identificare al comenzii care se găsește în mesajul de confirmare.

Te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de mai jos specificând numărul de identificare al comenzii care se găsește în mesajul de confirmare. Colegii noștri se vor ocupa să-ți trimită un colet la schimb, gratuit, și te vor contacta în această privință.

Scroll to Top