Politica de retur

1. Schimbare adresa de livrare, număr de telefon

În cazul în care doriți să vă schimbați adresa de livrare sau numărul de telefon, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@paravanturiauto.ro cu numărul comenzii dvs. și adresa sau numărul de telefon pe care doriți să le schimbați. Putem modifica informațiile solicitate până când comanda dvs. părăsește unitatea noastră! În cazul în care comanda dvs. a fost deja expediată, vă rugăm să contactați serviciul de relații cu clienții a firmei de curierat, indicând numărul de urmărire.

La finalul procesului de comandă, pe pagina de plată, clienții noștri au posibilitatea de a adăuga un comentariu. Vă rugăm să rețineți că orice comentariu făcut pe această interfață este întotdeauna adresat curierului care livrează comanda, în scop informativ, iar orice altă solicitare referitor la modificarea comenzii nu va fi procesată. Dacă doriți să modificați comanda sau să solicitați o dată de livrare ulterioară, vă rugăm contactați serviciul nostru clienți la adresa info@paravanturiauto.ro. Vă rugăm să rețineți că serviciul nostru clienți este disponibil în zilele lucrătoare, între orele 08:00 și 16:00, Creatinsta Ltd. nu garantează îndeplinirea cererilor primite în alte momente și nu poate fi tras la răspundere pentru daunele care decurg din astfel de cereri.

GLS Romania

Tel.: +40 269 501 900

E-mail: info@gls-romania.ro

DHL EXPRESS Romania +40 021 222 1777

2. Produs deteriorat/ defect

2.1. În cazul în care produsul ajunge deteriorat/defect, clientul are dreptul de a solicita rambursarea sau înlocuirea produsului, dar în decurs de 14 zile de la primirea produsului. Suntem disponibili să înlocuim produsele deteriorate în termen de 14 zile de la data comenzii. După această perioadă de 14 zile, Creatinsta Ltd. nu va fi responsabilă pentru înlocuirea produselor deteriorate. Vă rugăm să contactați serviciul de relații cu clienții la info@paravanturiauto.ro. În toate cazurile, e-mailul trebuie să includă numărul de comandă primit în e-mailul de confirmare sau adresa de e-mail utilizată la plasarea comenzii. În cazul produselor deteriorate/defectuoase, clienții au dreptul de a oferi un motiv satisfăcător pentru reclamație, dar în toate cazurile este necesar să atașați o fotografie a deteriorării/defectului, în caz contrar nu vom putea rreexpedia produsul sau rambursa costul! În cazul în care produsele livrate sunt deteriorate/defectuoase din motive independente de voința clientului, acesta are dreptul de a anula comanda, dar în decurs de 14 zile de la primirea produsului.

3. Anularea comenzii, returnarea produsului, rambursare

3.1. Este responsabilitatea clientului să ne contacteze cât mai curând posibil și să ne notifice orice cerere de modificare, eroare sau greșeală privind comanda. În caz contrar, este posibil să vi se trimită o comandă incorectă, pentru care nu putem fi trași la răspundere.

Pentru a anula comanda:

Clientul poate anula contractul (în cazul în care nu este vorba de un produs personalizat) în termen de 14 zile de la primirea produsului, fără a oferi niciun motiv, sau poate rezilia contractul fără a oferi niciun motiv. Anularea trebuie să fie notificată prin e-mail la adresa info@paravanturiauto.ro, indicând numărul de comandă sau adresa de e-mail utilizată la plasarea comenzii. Costul returnării produsului va fi suportat de către cumpărător. Dacă nu sunteți mulțumit de produsele primite, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienți prin e-mail la info@paravanturiauto.ro.

3.2 Dacă produsele livrate sunt deteriorate/defectuoase, cumpărătorul are dreptul de a anula comanda și de a solicita o rambursare integrală, dar în decurs de 14 zile de la primirea produsului. Dacă ați primit comanda deteriorată/defectă sau dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să contactați serviciul de relații cu clienții la info@paravanturiauto.ro.

4. Livrarea

Orice date sau ore de livrare sunt oferite doar cu titlu informativ. Vom depune toate eforturile pentru a vă livra produsul în intervalul de timp specificat, dar nu putem fi considerați responsabili pentru nicio pierdere sau cheltuială pe care o puteți suporta ca urmare a întârzierii livrării comenzii dumneavoastră. În toate cazurile, termenul de livrare preconizat este afișat pe pagina de plată după selectarea produsului. Vă aducem la cunoștință că timpul de procesare și de livrare pentru produsele individuale pot varia. În cazul în care ați comandat mai multe produse, ne rezervăm dreptul de a vă livra comanda separat. În cazul în care comanda urmează să fie livrată separat, fiecare livrare va fi considerată un contract nou. Trebuie să fiți disponibil pentru a prelua comanda în ziua livrării, deoarece curierul va încerca să livreze de până la 2 ori, după care coletul va fi returnat către sediul nostru.

5. Colet pierdut

În cazul în care coletul dvs. se pierde pe parcursul livrării, îl vom înlocui, desigur, și ne vom asigura că acesta va ajunge la dvs ulterior. Dacă nu doriți să fie reprocesată și reexpediată, vă vom rambursa prețul integral al comenzii. În cazul pierderii unui colet, vă rugăm să contactați serviciul de relații cu clienții la info@paravanturiauto.ro, menționând numărul de comandă pe care l-ați primit în e-mailul de confirmare sau adresa de e-mail pe care ați folosit-o la plasarea comenzii.

6. Declarație juridică privind produsul

Vă atragem atenția, deși depunem toate eforturile pentru a afișa produsele noastre cât mai exact posibil, din cauza schimbărilor în rezoluția ecranului, nu putem garanta că toate produsele vor reflecta cu exactitate culoarea reală a produsului în timpul producției. Vă rugăm să ne contactați înainte de achiziționare dacă aveți întrebări despre produs.

Scroll to Top